Správné sestavení e-shopu je klíčové pro potencionální zákazníky
Je pravdou, že mnoho lidí dá v první řadě na vzhled a první dojem z e-shopu. Není to však jediná věc, na kterou byste se měli při sestavování internetového obchodu zaměřit. Na co si dávat pozor?
Příjemný design
Estetický dojem je velmi důležitý. Grafické zpracování, barva či obrázky jsou většinou to první, co zákazník vidí a podle čeho si utváří obrázek o vaší firmě. Při sestavování e-shopu na to pamatujte. Zapomeňte však na překombinované stránky, ve kterých by se zákazník špatně orientoval. Mnohem lepší je vsadit na jednoduchý, avšak rafinovaný design. Pokud se na tvorbu webové stránky sami necítíte, zkuste se poradit ze zkušeným webdesignérem, který vám nejlépe poradí, jak graficky váš e-shop nejlépe reprezentovat.
Snadná orientace
Nejčastější chybou, kterou majitelé internetových obchodů dělají, je, že stránky nemají dostatečně přehledné. Nic neodradí zákazníka víc, než zdlouhavé hledání či jiná překážka, která stojí mezi ním a jeho vytouženým produktem. Na internetu je přitom změna obchodu otázka pár vteřin a kliknutí. Pokud tedy chcete zvýšit prodej, vaše stránka by měla být naprosto srozumitelná. Dejte si proto záležet na struktuře celého webu, naplánujte si přesně, které kategorie a podkategorie na stránce chcete.
Kvalitní obsah webu
Při sestavování návrhu informační architektury webu mějte na paměti, že celá stránka by měla být zaplněna kvalitním a unikátním obsahem. Může to být poradna, detailní popisy nabízeného zboží, magazín s užitečnými tipy či informace o vás. Nejen, že tím vybudujete u zákazníků větší důvěru, ale také budete mít pevný základ pro výkonnostní online marketing, jako je SEO či PPC. S texty si nemusíte lámat hlavu. Pokud nejste zrovna „spisovatelský“ typ, vždy se můžete obrátit na reklamní agentury, které vám spolu se zkušenými copywritery udělají řešení na míru.