Prodej firem: Předejte své podnikání do těch pravých rukou
Prodej firem je provázen řadou nástrah, přičemž ještě předtím je třeba najít toho pravého zájemce. Abyste nemuseli tyto věci řešit na vlastní pěst, neváhejte využít služeb společnosti, která se na prodej firem specializuje a má mnoho zkušeností.
více v článku...
Důležitá kritéria
Při prodeji firmy je důležité myslet na to, co je pro vás nejdůležitější. Pro někoho to může být cena, zatímco jiní se zaměří raději na to, co s firmou bude po jejím prodeji. Ambice mohou být různé – ať už vám záleží na podobě chodu firmy, zaměstnancích či jejímu směřování, můžete si určit jakékoliv podmínky. Podle těch bude následně hledána protistrana, která má o vaši firmu zájem. Díky tomu je prodej firem individuální a nemusíte se obávat, že se vaše firma dostane po prodeji do útlumu.
Ideální zájemce
Prodej aktivních firem má značnou výhodu díky tomu, že je využívána široká databáze zájemců. Jakmile tedy nabídnete svoji firmu k prodeji se specifickými požadavky, společnost osloví potenciální zájemce, které by vaše nabídka mohla zaujmout. Během této spolupráce jsou tak zaručeny společné zájmy, nastavení jasných pravidel a vyladění všech důležitých detailů, které jsou součástí tohoto procesu.
Ocenění firmy
Ať už je cena za prodej firmy vaší prioritou, anebo nikoliv, stále se jedná o velmi důležitý parametr. Určení ceny mnohdy provází nejistota, obzvláště pokud nemáte zkušenosti s trhem. K tomu jsou připraveni profesionálové, kteří firmu ocení. Vychází ze všech dostupných informací a mají mnohaleté zkušenosti. Díky tomu je valuace přesná, stanovená cena je tak reálná. Víte tedy přesně, za jakou cenu můžete firmu na trhu prodat.
Prodej firmy je provázen mnoha formalitami, ve kterých může být těžké se orientovat. Abyste našli toho pravého zájemce a nemuseli řešit detaily, obraťte se na odborníky ve svém oboru, kteří vám se vším pomohou.