Obchodní zástupce pro Press News Media

více v článku...

Náplň práce

– komunikace se stávajícími zákazníky
– aktivně se podílet na vyhledávání nových obchodních příležitostí
– tvorba kampaní, kreativně navrhovat klientům možnosti, jak se nejlépe zviditelnit v Praze i celé ČR
– představování nových produktů
– spravovat obchodní případ od A do Z
– možnost organizovat si pracovní dobu

Požadavky

– dynamičnost s obchodním talentem a silnou orientací na zákazníka
– vstřícnost a chuť se učit novým věcem
– počítač, mobilní telefon a přístup k internetu
– vítaný všeobecný přehled na internetu
– slušné vystupování
– cílevědomost, iniciativa, samostatnost a pracovitost,
– obchodník s potenciálem růst a rozvíjet se
– schopnost prezentace a argumentace
– zájem kombinovat kancelářskou práci s častými obchodními jednáními u klientů

Nabízíme

– práce v mladé komunikační agentuře
– odměnu formou provize
– motivační bonusy
– školení na prodej nových produktů
– propracovaný adaptační proces pro nové kolegy
– pracovní prostředí v přátelském kolektivu
– možnost organizovat si pracovní dobu
– volné vstupy, slevové akce

Informace o pozici

  • Press News Media
  • Hlavní město Praha
  • Obor: Marketing, média a reklama, Obchod a prodej, Podnikatelské příležitosti,
  • Typ pracovního poměru: Práce na ŽL

Jak být dobrý obchodní zástupce?

V dnešní době jako by se s obchodními zástupci všech možných zaměření roztrhl pytel. S trochou nadsázky se dá říct, že kdo si v mládí jako obchodní zástupce nepřivydělává, neexistuje.

To je pochopitelně lehce přitažené za vlasy, nicméně platí, že stát se obchodním zástupcem nebylo nikdy jednodušší. Nicméně toto si vybírá svou daň – o co jednodušší je se jím stát, o to těžší je být v tomto řemeslu opravdu dobrý. Jak se tedy vydat tím správným směrem a být dobrým a žádaným obchodním zástupcem?

Bez odvahy ani ránu

Abyste v této profesi měli šanci na sebeuplatnění, musíte pro to mít ten správný „drajv“ a lehkou dávku drzosti. Úplně nejdůležitějším povahovým rysem obchodního zástupce však je odvaha. Člověk se nesmí bát mluvit a jednat, zároveň ale musí mít dostatek empatie na to, aby se dokázal vcítit do kůže svého klienta, a dle toho s ním jednat.

Neméně významnými jsou i cílevědomost a disciplína, protože obchodní zástupce je sám sobě pánem a musí mít touhu se neustále zlepšovat. Jakmile dojde k sebeuspokojení a ztrátě motivace, je zle – budete těžit pouze ze jména, ale časem vás někdo stejně dostihne.

Práce na celý život

Je rovněž důležité oddělit dvě roviny, dva druhy obchodních zástupců. Někteří si myslí, že stačí si občas zajít na brigádu, že nové příležitosti se jen pohrnou. Ovšem opravdový obchodní zástupce se celý život učí, dává svému řemeslu něco navíc. Pokud se vyskytne problém, aktivně ho řeší, jedná s klientem, a je ve výsledku jedno, bude-li úkol úspěšný. Hlavní totiž je, aby klienti věděli, že jste pro rozřešení učinil všechno, co bylo ve vašich silách, že vám není jedno, jakou práci odvedete. S generickým e-mailem podle šablony již v dnešní době nikoho neohromíte…

 

redakce: