Lagardère Travel Retail rozšiřuje služby na Hlavním nádraží
Společnost Lagardère Travel Retail, která je dlouhodobě největším tuzemským provozovatelem maloobchodního prodeje v cestovním ruchu, otevřela v prostorách Hlavního nádraží pět nově zrekonstruovaných gastro provozů (Pekařství Hello!, Costa Coffee, Burger King a dvakrát Bread&Co.). Novinky by měly přispět k dalšímu rozšíření služeb pro domácí i zahraniční cestující, kterých denně Hlavní nádraží odbaví přes 70.000.
„Hlavní nádraží v Praze jedním z nejdůležitějších dopravních uzlů v České republice. Nově otevřené a zrekonstruované provozovny zpříjemní pobyt na nádraží všem cestujícím z České republiky i ze zahraničí. Naše služby jsou určeny jak cestujícím, kteří nádražní halou jen procházejí, tak těm, kteří se zde zdrží při čekání na spoj o něco déle. Všem pomáháme zajistit příjemně strávený čas, velmi kvalitní služby a produkty,“ vysvětluje Richard Procházka, CEO Lagardère Travel Retail CR.
Nově najdou na Hlavním nádraží cestující Pekařství Hello!. Jedná se o vlastní koncept společnosti Lagardère Travel Retail, který nabízí kvalitní čerstvé sladké i slané občerstvení a kávu to go. Inovovaný systém výdeje objednávek vychází vstříc cestujícím, kteří mají malou časovou rezervu.
Odlišným typem konceptu, který je však stejně úspěšný a velmi oblíbený, je kavárna Costa Coffee. Pobočka mezinárodního řetězce nabízí kvalitní kávu, ručně připravenou vyškolenými baristy. Cestující si ji mohou vychutnat v moderním interiéru kavárny, nebo si ji odnést s sebou.
Nového designu a novinek v provozu se dočkala prodejna řetězce Burger King, která na Hlavním nádraží fungovala již dříve pod jiným provozovatelem. Společnost Lagardère Travel Retail zefektivnila provoz díky rozšíření kuchyně a úpravě zázemí. Zákazníci jistě ocení také prodloužení otevírací doby, nový design interiéru a v neposlední řadě také nový výdejní systém, který zrychluje objednávky.
Přidejte se k nám a rozvíjejte své dovednosti. Nabídka zaměstnání baristka v kavárně je zde!
Již koncem minulého roku se na Hlavním nádraží otevřela také pobočka konceptu Bread&Co. Vedle klasické nabídky sladkých a slaných pekařských výrobků a čerstvých obložených sendvičů to go doplňují nabídku i teplá jídla. Zapečené sendviče a pravidelně se obměňující nabídku polévek (v pobočce umístěné vedle Burger King) oceňují zejména cestující, kteří si své jídlo chtějí vychutnat v příjemném prostředí provozovny.
„Všechny prodejny, které nyní nově provozujeme, vyžadovaly výrazné investice do interiéru i zázemí. Výsledkem jsou moderní provozovny s efektivní obsluhou a službami pro zákazníky. Ti jistě také ocení příjemné moderní prostředí. Mimořádný důraz klademe také na hygienu a vstřícný proškolený personál,“ dodává Richard Procházka. Mottem a cílem společnosti Lagardère Travel Retail je vytvořit takové prostředí a služby, kterými co nejvíce zpříjemní nejen každodenní cesty svých zákazníků.
O společnosti Lagardère Travel Retail
Lagardère Travel Retail, jako jedna ze čtyř divizí skupiny Lagardère Group, je předním světovým provozovatelem ve sféře cestovního maloobchodu. Společnost Lagardère Travel Retail provozuje 4 600 obchodů v 35 zemích světa a generuje tržby ve výši 4,9 mld. EUR (rok 2018).
V České republice působí Lagardère Travel Retail, a.s. od roku 1999 a je hlavním hráčem na trhu maloobchodního prodeje v cestovním ruchu. Během 15 let rozšířila společnost své aktivity na 367 prodejních míst ve 170 městech. Provozuje, inovuje a zdokonaluje své koncepty v oblastech Travel Essentials, Duty Free&Fashion a Food Services. 24 různých konceptů a značek najdete na 120 nádražích a stanicích metra, na 3 letištích a ve 35 kancelářských a nákupních centrech.