Internetový marketing
Definovat internetový nebo též online marketing je poměrně obtížné. V praxi se jedná vlastně o veškeré metody, které lze převzít z marketingu klasického a využít je na internetu.
více v článku...
Co je online marketing
Jakýmsi základem pro online marketing tak jsou vlastní webové stránky. Ty by měly být vytvořeny v souladu s (etickými) technikami optimalizace pro vyhledávače. Dále se sem řadí všechny formy internetové reklamy, jako jsou například reklamní bannery.
V širším slova smyslu lze pak do tohoto oboru zahrnovat také e-mailing neboli hromadné rozesílání reklamních e-mailů, dále též v podstatě jakékoli působení na sociálních sítích, a to jak ve formě přímé reklamy, tak i v rámci komunikace s fanoušky a mnoho dalších aktivit.
Online marketing je z těchto důvodů v současné době prakticky neopominutelnou součástí firemní propagace. V případě, že není adekvátně nastaven, v konečném důsledku to může znamenat výrazný propad vašeho prodeje. Jeho zásadní předností přitom je, že je oproti tradičním formám propagace méně nákladný.
Jak prakticky na zvládnutí online marketingu
Dá se využívat i ke zvýšení povědomí o značce. Ostatně jedním z nejdůležitějších předpokladů k úspěchu je umět si definovat svoje cíle a poznat zákazníka. Reagovat je potřeba pružně, v online sféře se totiž rychle mění nejen zažité postupy a používané technologie, ale především smýšlení cílové skupiny. Neznamená to však, že si vystačíte s pouhým kopírováním své konkurence. Postup je vždy nezbytné vytvořit na míru konkrétnímu projektu. Proto je plánování strategie náročným úkolem, který by měl být svěřen specialistovi. Ten předem provede zevrubnou analýzu stávající situace na trhu.
Současně je vhodné být připravený na to, že vytvoření strategie a monitorování výsledků vyžaduje svůj čas. Proto nebuďte netrpěliví a připravte se na to, že vyhodnocovat úspěšnost online marketingu lze obvykle až po delším časovém úseku.
http://izpravydnes.cz/
http://www.izpravy.com/
http://tiskove-zpravy.eu/