Interim management: Vyřeší vaše akutní personální potřeby
Sháníte klíčového pracovníka, bez kterého se váš tým neobejde? Potřebujete ho okamžitě, protože jeden z vašich zaměstnanců onemocněl nebo ukončil pracovní poměr? Anebo „jen“ hledáte specialistu na přechodné období, který vám pomůže s novým projektem? V tom případě vás bude zajímat interim management – moderní trend, který nabízí řešení okamžité personální potřeby. Podrobnosti se dočtete v následujících řádcích.
Interim management je efektivní metoda pro urgentní realizaci projektu, na který firma nemá dostatečné kapacity. A kladivo na krizové situace, kdy z firmy bez předchozího varování odejde důležitý pracovník.
Interim manager nastoupí do vaší firmy kvůli přesně definovaným úkolům a stane se na určitý čas součástí vašeho týmu. V tom také spočívá rozdíl mezi interim managementem a odborným poradenstvím – získáte nezávislého odborníka a zároveň plnohodnotného zaměstnance. Obvyklá doba spolupráce se pohybuje mezi 3 až 9 měsíci.
Interim managementem se dlouhodobě zabývá společnost TP Consulting s.r.o., která je na trhu již od roku 2003. Disponuje týmem specialistů napříč různými průmyslovými obory (výroba, technologie, kvalita, logistika, finance, lidské zdroje, management…) a zkušenostmi s různými komoditami (kovy, plasty, textilie, světelná technika, svařované díly…). Můžete si vybrat z odborníků na různých úrovních managementu. K mání jsou specialisté i manažeři.
A proč se obrátit právě na TP Conslunting? Protože jako jedna z mála společností má s interim managementem praktické zkušenosti. Odborník se do vašeho týmu zapojí v řádu dnů, takže váš projekt nezůstane stát na místě. Délku trvání spolupráce určíte vy ještě před začátkem projektu. Interim manažeři jsou flexibilní a budou vám k dispozici tak dlouho, jak bude zapotřebí.
Další informace najdete na www.tpconsulting.cz/interim-management.