Grafické studio vám vytvoří prvotřídní logotyp. Proč je tak důležitý?
Všichni podnikatelé naplňující definici podnikání jako samostatné činnosti vykonávané za účelem zisku moc dobře vědí, jak důležitá je v současné době reklama. Do propagace se ovšem neřadí pouze kampaně v masmédiích, popřípadě na sociálních sítích. V prvopočátku je naprosto nezbytné vytvořit charakteristický a originální logotyp, podle něhož vás všichni zákazníci bezpečně poznají. S jeho tvorbou naštěstí pomůže grafické studio.
více v článku...
Co je logotyp?
Pod pojmem logotyp si nepředstavujte nic společného s logopedií nebo jiným zdravotnickým oborem. Tímto odborným termínem se rozumí písmová nebo slovní značka, která graficky znázorňuje název společnosti, firmy nebo konkrétního výrobku. Grafické studio si při tvorbě kvalitních logotypů zakládá především na individuálním přístupu. Kreativní grafik se bude v procesu navrhování řídit všemi požadavky a přáními, takže za výhodnou cenu získáte perfektní logotyp charakterizující vaši společnost.
Jaké jsou obecné požadavky na logo?
Hlavní výhodou grafického studia, jehož sídlem je Plzeň, jsou dlouholeté zkušenosti s tvorbou logotypů. Odborně vzdělaní grafici tak přesně vědí, jak by měla dobře udělaná značka vypadat. Už na první pohled by si ji měl klient zapamatovat a v žádném případě by se váš logotyp neměl podobat již existujícímu návrhu. Značka by měla být snadno čitelná, a to i při změně formátu. Logotyp je totiž symbolem vaší společnosti, který vás reprezentuje ve všech reklamních kampaních.
Jak vytvořit firemní identitu?
Při podnikání je vaším cílem získat co největší množství stálých zákazníků, kteří se k vám budou rádi vracet bez ohledu na vliv konkurence. Proto byste se měli co nejdříve zaměřit na vytvoření Corporate Identity. To v podstatě znamená vytvoření jednotného vystupování navenek ve všech reklamních materiálech. K nim se řadí i pojízdná reklama nebo reklamní předměty, které jsou pro zákazníky velmi oblíbené. Propagační kampaň by samozřejmě měla být v souladu s Corporate Identity a vytvořeným logotypem.
Renomované grafické studio se vyplatí oslovit nejenom s poptávkou na tvorbu logotypu, ale i s vytvořením jednotného firemního stylu. Není totiž nic horšího, než když se jedna firma před zákazníky prezentuje dvojím způsobem.