Vy ještě nevydáváte tiskové zprávy?

Když se řekne „tisková zpráva“, většina z nás si nejspíše představí obrovské nadnárodní korporace, které oznamují výsledky hospodaření za uplynulý rok, uvádí na trh nový produkt či vydávají prohlášení, kterými se snaží zastavit počínající mediální skandál.

Tisková zpráva

Tisková zpráva

Ovšem tiskovou zprávu nemusí vydávat jen velké konglomeráty, nýbrž de facto jakákoliv společnost, která se na sebe snaží upoutat pozornost (nejen) médií. Tisková zpráva má totiž oproti dalším způsobům propagace některé nepopiratelné výhody.

Tisková zpráva a její výhody

Tou hlavní je finanční výhodnost, kdy příprava tiskové zprávy vyjde podstatně levněji než tisková konference, mnohdy také než placená reklama či propagace webu v rámci vyhledávače. Vše, co potřebujete k sepsání tiskové zprávy, je nápad, produkt a autora.

Tiskovou zprávu si můžete před samotným vydáním důkladně přečíst a upravit, kdy záměna jednoho jediného slova může z nezajímavé informace, která skončí v koši, velice nápaditý produkt či projekt, který zaujme třeba i velká média. Nemusíte se bát žádných faux pas, všechen text si můžete hezky vypilovat a můžete tak zacílit přímo na konkrétní skupinu, kterou byste chtěli oslovit.

Důležitou výhodou je také jednoduchost a rychlost, s jakou lze tiskové zprávy šířit. V dnešní době internetu a elektronické pošty není problém vydávat tiskové zprávy po tuctech, z nichž jedna jediná, která zaujme vaši cílovou skupinu, vám i mnohonásobně vrátí počáteční náklady.

Tisková zpráva , PR články

To s sebou pochopitelně nese i problém – jak vlastně zaujmout v onom ohromném množství zpráv, které novináři a média dennodenně dostávají? Je důležité dodržovat několik základních pravidel. Postupujeme od nejdůležitějších informací po ty méně podstatné, tiskovou zprávu můžeme dozdobit také graficky. Tím zajistíte, že vaše propagace neskončí jako tuctová v propadlišti dějin, ale že se o vás vaše cílová skupina dozví – a dozví se to, co budete chtít vy.

Press-news.cz

1 Komentář od “Vy ještě nevydáváte tiskové zprávy?”

  1. […] tiskové zprávy je následující. Měla by obsahovat:  Titulek – ten musí vystihnout podstatu celé zprávy, […]

Nejste přihlášen. Přihlásit se

Levné ubytování pro studenty

Aktuální Zprávy

Čerstvé zprávy a události z domova i ze světa. Aktuality ze světa sportu a financí. Novinky v oblasti módy a bydlení. Zprávy aktuálně.

Domácí hydratace pleti pomocí chladivé mlhy YVY® PURE.

Chcete přesunout sídlo firmy do Prahy, ale nemůžete si dovolit držet celý rok kancelář? Objevte šikovný nástroj s názvem virtuální sídlo.

Profi články

Profi články je portál na vydávání Tiskových zpráv. Profi články je zpravodajsky portál společnosti Press Media. info@press-media.cz, profi-clanky.cz

Aktuality Facebook Like Box

Finmag

Finanční zpravodajství. Business News.

Foto galerie

TOPlist

NAVRCHOLU.cz

Přihlásit se | Design DonV optimalizace PageRank.cz