PR článek je zajímavým útvarem, který je někde na pomezí reklamy a novinového článku, tiskové zprávy.
více v článku...
Jak správně napsat PR článek
Nejdůležitější funkcí u PR článku je působení na čtenáře, který by měl poté udělat nějakou akci, jako je nákup, návštěva webu, apod.
Optimální PR článek má délku v rozsahu 1-3 normostrany textu. Není však výslovně uvedeno, že by nemohl být delší či kratší.
Než se pustíte do psaní PR článku, je dobré si zjistit za jakým účelem bude článek sepsán, o čem má pojednávat, např. O nové firmě. Důležité je také vědět jaká cílová skupina bude tento článek číst, kde se bude tento konkrétní článek publikovat.
Je důležité PR článek sepsat tak, aby upoutal čtenářovu pozornost a nutil ho článek si přečíst celý. Nadpis a úvodní perex jsou zpravidla to nejdůležitější. Pokud čtenáře článek hned na začátku nezaujme, zpravidla odejde na jiný web. Je potřeba ve čtenáři vzbudit celkový zájem a vzbudit touhu čtenáře po nabízeném produktu či službě. Posledním krokem je pak výzva k akci. Čtenáři musíme říci co má udělat- zavolat, koupit produkt nebo službu, navštívit web…
Jak poznám kvalitní PR článek
PR článek je velmi cenný nástroj, jehož prostřednictvím prodáváme. Kvalitní PR článek nám dává pocit, že si chceme sáhnout na rozestavěnou přehradu či navštívit nabízený kemp, ochutnat představované víno. Kvalitní článek má poutavý nadpis, je psaný jednoduchým, čtivým a výstižným způsobem. Nesmí chybět ani fotografie ve vysoké kvalitě. Článek by měl mít dostatečnou informační hodnotu pro čtenáře. Pokud do něj vkládáte odkaz, měl by být trvalý.
Proč je PR článek důležitý pro klienty?
Čtenáři PR článku, jež posléze provedou akci jako je nákup nebo návštěva webu, se mohou posléze stát vašimi stálými zákazníky. Správně sepsaný PR článek zvýší nejen vaše pozice ve vyhledávačích, ale také vám přivede nové klienty, kteří mohou vaše služby a zboží vyhledávat opakovaně.
Objednejte si kvalitní PR články