Přípravy konference Střelba na pohyblivý cíl jsou v plném proudu
MotivP bude v červnu pořádat jednu ze svých tradičních velkolepých konferencí. O té letošní se mluví už pár měsíců, v současné době se významně zvyšují počty přihlášených a známe už většinu jmen řečníků. Celá akce začíná dostávat dost jasné obrysy.
Letošní téma Střelba na pohyblivý cíl nebylo zvoleno náhodně, a i když mnoho lidí zcela neví, co si pod ním představit, je promyšlené. Organizátoři se chtějí zaměřit na neustále se měnící svět, který vyvolává neklid a nejistotu – platí to i v managementu. Chtějí společně s účastníky hledat jistoty a pevnou půdu pod nohama. Bude se mluvit o tom, zda je vůbec možné definovat nějaké jistoty nebo jestli je potřeba vše měnit od situace k situaci.
Jak hezky řekl František Hroník, zakladatel MotivP, vzpomeňte na Archimeda. Ten kdysi pronesl: „Dejte mi pevný bod ve vesmíru a já pohnu celou Zemí.“ I ve světě marketingu můžete něčím významně pohnout, pokud budete mít pevné základy.
Co je naplánováno?
Konference se ponese v duchu tradicí MotivuP. Kdo už nějakou navštívil, nebude překvapen. Opět je připravený bohatý program, více než deset řečníků, kteří se podělí o své příběhy a zkušenosti, a také Coffee Breaky a oběd. Tím jsou konference MotivP pověstné. Jako jedni z mála vědí, že právě v tomto čase mají účastníci nejlepší možnost popovídat si mezi sebou. V neposlední řadě pak přihlášené čeká překvapení, které je jako tradičně drženo v tajnosti.
Mezi řečníky se objeví například Vítězslav Moťka, generální ředitel společnosti Meopta, Marek Šusta z představenstva Proverbs, Martin Hausenblas, spoluzakladatel ADLER Czech a spousta dalších lidí, kteří rozhodně mají o čem vyprávět.
Přestože konference Střelba na pohyblivý cíl proběhne až 9. června v pražském Kině Lucerna, vstupenek už se prodalo dost. Do konce března ještě běží akce 1 + 1 zdarma, pak bude vstupné dražší. Očekáváno je přes 250 účastníků.