Není tajemstvím, že PPC reklama je klíčová pro úspěšnost e-shopu. Nezáleží na tom, jestli je internetový obchod menší nebo větší, je zkrátka a dobře nutné, aby se do reklamy investovalo. Jinak se v tak ohromném konkurenčním boji, který se nyní na sociálních sítích svádí, velmi rychle ztratíte. Naštěstí Google vám chce trochu pomoct, a to dokonce i těm, kteří se zrovna v marketingových kampaní nevyznají. Vloni totiž přišel s nástrojem Performance Max, který je poháněn umělou inteligencí, která to hlavní zacílení nechá na svých bedrech. Jenže skutečně dokáže tento nástroj přinést odpovídající výsledky?
Na úvod doporučujeme zmínit, že oblast PPC reklamních kampaní není jednoduchá záležitost, pokud očekáváte maximální efektivitu. Není nutné využívat vždy lokální firmu, pokud jste z Ostravy, tak hledejte samozřejmě raději marketingovou agenturu z Ostravy, ale pro Prahu a řadu dalších měst, kde jsou vyšší ceny služeb, je opět někdy výhodnější oslovit specialisty online, protož vše podstatné můžete vyřešit telefonicky nebo ideálně přes komunikační platformu Google Meet, Zoom nebo Teams.
Okamžité nárůsty konverzí
I když, stejně jako každý marketingový nástroj, má i Performance Max své mouchy, nakonec se s ním pracuje velmi hezky a dokáže přinést okamžité nárůsty konverzí. Práce s ním je však o testování a testování, minimálně z počátku se s ním musíte naučit pracovat a zjistit, co všechno je a co naopak není v jeho silách.
Pomoct mohou grafická zpracování úspěšnosti, která vám pomohou lépe zjistit, jak na tom vaše kampaně vlastně jsou, respektive jak se jim s nástrojem i bez nástroje vlastně dařilo.
Co všechno za vás nástroj udělá a co naopak nikoliv
Domnívat se, že umělá inteligence za vás v tomto případě udělá opravdu všechno, je mylné. Sice Performance Max rozhoduje o tom, komu se vaše reklama zobrazí, na druhou stranu cíl kampaně, její rozpočet, také případná hodnota návratnosti nebo cena za konverzi – to je čistě na vašich bedrech.
Stejně jako textová stránka a grafická podoba reklamních bannerů. Umělá inteligence umí mnoho, ale vymyslet originální a dostatečně poutavé reklamy ještě, bohužel, nikoliv.
Na základě vámi poskytnutých informací však vyhodnotí, jaký formát bude ideální a jaký typ reklamy je ve vašem případě tou nejlepší cestou. Navíc bude sama optimálně fungovat a pracovat s množstvím dat, jež bude zároveň přijímat.