Osvěžovače vzduchu do auta podporují mé prodeje
Není tomu tak dávno, co mi manželka vnukla myšlenku, že bych mohl svým zákazníkům nebo také významným dodavatelům udělat radost příjemným reklamním dárkem. Nápad to nebyl vůbec špatný, jelikož jsem si uvědomil, že své prodeje žádnou reklamní akcí nestimuluji a možná se tak připravuji o nemalé tržby. Zeptal jsem se jí tedy, co by měla za nápad a ona odvětila, že se jí zamlouvají osvěžovače vzduchu do auta s firemním logem. Zpočátku mi to připadalo jako hloupost obdarovávat své klienty vůněmi do aut, ovšem zase tak špatný nápad to rozhodně nebyl. Poté, co jsem si nechal vyrobit prvních 100 těchto osvěžovačů, pozitivní odezva na sebe nenechala dlouho čekat. A co více, prodeje k mému překvapení rovněž začaly stoupat.
Voňavky do auta? Za mne rozhodně ano!
Zpočátku mi, jak již bylo řečeno tyto voňavky do auta, přišly jako šílený nápad. Jenže tyto vonné stromečky opravdu fungují. Když jsem tak na Vánoce rozdal své první voňavé novoročenky svým zákazníkům, kterých si vážím a rovněž i svým zaměstnancům, kteří mají v mé firmě rovněž své čestné místo, úspěch na sebe nenechal dlouho čekat. Plnobarevná reklama na této nezbytnosti každého vozu byla úspěšným marketingovým tahem a vtipný obrázek, pod kterým se pyšnil, název mé společnosti na potencionální nové zákazníky opravdu zafungoval. Má žena dostala samozřejmě puget růží a krásnou bonboniéru, za tento vskutku skvělý nápad.
Vůně do auta využívá každý
Klasické i netradiční vůně do auta dnes využívá opravdu každý. Nejenže plní svůj účel, kterým je zabezpečit automobilu dostatečně svěží vzduch, ale také jsou estetickým doplňkem, na kterém si, jak jsem si stačil všimnout, potrpí především ženské pohlaví. Díky svému dokonalému vizuálnímu vzhledu je ovšem možné tyto vůně mít i v domácnosti či na pracovišti, kde rovněž naleznou své praktické využití, se kterým si dámské složení mých zaměstnanců rozhodně poradí.