Neexistuje nikdo, kdo by nedostával rád dárky. Výjimkou nejsou ani vaši zákazníci či obchodní partneři. I malý dárek pomůže k tomu, aby si vás lidé lépe zapamatovali a vaše firma se dostala do širšího podvědomí. Navíc si drobnými dárky upevníte vztahy s dalšími firmami.
více v článku...
Jak vybírat reklamní předměty
Mezi reklamní předměty můžeme řadit desetitisíce položek od propisek po ručníky s vyšitým logem firmy. Nabídka je opravdu pestrá a proto je potřeba vybírat s rozmyslem. Především se zamyslete nad tím, komu budete své reklamní předměty nabízet.
Luxusní a do detailu propracované reklamní předměty vám pomohou udělat dobrý dojem na VIP klienty či partnery. Pro běžné rozdávání reklamních předmětů se hodí obyčejné propisky, klíčenky, zapalovače, ale také alkohol či čaj.
Vždy je dobré zvážit pro jakou situaci dané reklamní předměty potřebujete – na prezentaci nového výrobku, jako rozdávací dárek na veletrzích, jako dárek pro obchodního partnera či pozornost pro stálé zákazníky nebo jako omluvu za nedodané zboží, opožděnou zásilku, apod. Podle toho také vybírejte vhodný reklamní předmět.
Je třeba klást důraz na originalitu
Mezi nejběžnější reklamní předměty patří již zmíněné propisky, diáře, stolní kalendáře či trička s potiskem. Můžete využívat kufry, nádobí s potiskem nebo USB flash nebo kosmetické potřeby. Nejednu zákaznici potěší například dárek v podobě kosmetického zrcátka či balzámu na rty s logem vaší firmy, silikonové náramky, kancelářské potřeby a další.
Inspirujte se bohatou nabídkou reklamních předmětů, které vám pomohou se odlišit od konkurence. Můžete si nechat předložit vlastní grafický návrh, který bude velmi zajímavým řešením. I malou drobností si můžete otevřít dveře k novým zákazníkům či obchodní spolupráci.