Propagační předměty můžete cílit na dospělé spotřebitele v produktivním věku, ale také na mladší generaci. Proč se to vyplatí a jak vybrat nejlepší promo produkty právě pro tuto věkovou kategorii?
Jak oslovit s promo produkty mladé
S mladou generací je nutné v marketingu počítat, shodují se odborníci na tuto oblast. Už dnes tvoří zástupci generace Z, tedy lidé narození od poloviny 90. let 20. století do roku 2010 celkem 40 % celosvětové spotřebitelské populace.
Jedná se tak o mladé dospělé, kteří již začali být výdělečně činní, ale také tvoří součást této demografické skupiny i teenageři. A ačkoli by se mohlo stát, že perspektivní jsou především její starší příslušníci, zapomínat bychom neměli ani na studenty.
Například vysokoškolští studenti jsou v USA velmi početnou množinou. Tento segment tvoří převážně lidé ve věku 18 až 24 let. A mladí dospělí zde rozhodně mají kupní sílu: Při počtu 15 milionů utratí ročně více než 200 miliard dolarů.
Navíc je důležité si uvědomit, že uvažování této věkové kategorie se oproti jejím předchůdcům proměňuje. A mění se dokonce i vztah k luxusním výrobkům. Raději totiž utrácejí právě za ně, svou finanční budoucnost totiž vidí podle sociologů pesimisticky a nechtějí například šetřit na vlastní bydlení.
Jaké reklamní předměty volit pro mladé
Lze ale mladou generaci, která už je pohlcena digitálními technologiemi, zaujmout právě klasickými promo předměty? Coby majitel značky byste tuto možnost jednoznačně neměli zavrhnout. Jen tento způsob propagace musíte přizpůsobit myšlení mladé generace.
Podobně jako v rámci jakékoli jiné cílové skupiny platí, že reklamní předměty musejí být praktické a užitečné. Jinak je jejich příjemci jednoduše nebudou chtít používat. Nejmladší publikum tak máte šanci zaujmout například s lahvemi na vodu, taškami, slunečními brýlemi nebo klíčenkami, které lze připnout na batohy nebo školní tašky.
A samozřejmě nelze opominout ani doplňky ke smartphonům, které jsou zejména pro dnešní teenagery nezbytností. Až 92 % dospívajících je podle statistik dokonce denně online. Využijte tak například praktický stojánek nebo nabíječku, případně i oblíbené kryty na telefon. Nejen milovníci selfies uvítají i objektivy pro mobily. S UniMark zaručeně zabodujete.