Facebooková reklama patří k nejvyužívanějším PPC reklamám ve světě internetu. Nabízí totiž vysoké dosahy, efektivní propagaci, přesto za malé peníze (respektive za tolik, kolik jste ochotní do reklamy investovat). V případě, že se rozhodnete vyzkoušíte tento typ propagace, měli byste si dát pozor na nastavování facebookové reklamy. Je totiž opředená řadou pravidel a jejich ignorování by mohlo vést k zablokování účtu a k následným podobným problémům.
více v článku...
Přečtěte si podmínky používání služby
Klíčem k úspěšnému zveřejnění reklamních bannerů a dalších připravených materiálů je především přečtení si podmínek používání služby. Člověk má tendenci se domnívat, že se jedná o obrovský a dlouhý seznam, jehož čtení by zabralo pořádnou porci času. Při pohledu na tyto zásady však zjistíte, že to není tak horké a že používání služby může být vlastně velmi jednoduché.
Pokud si přečtete podmínky s používáním služby, zjistíte také, jaké jsou vaše povinnosti. Musíte si být vědomi toho, že nesmíte používat FB, pokud je vám méně než 13 let, případně že nesmíte shromažďovat data uživatelů, aniž byste předem toto neodsouhlasili s jejich pomocí.
Smluvní podmínky zahrnují i komerční sdělení
Co se týče samotných smluvních podmínek Facebooku, je zde zahrnuto i mnoho komerčních sdělení. Například musíte odsouhlasit, že se zavazujete dodržovat platné právní předpis a že dáváte Facebooku licenci používat dál jakýkoli obsah, který zveřejníte.
V této části smluvních podmínek najdete i informace o tom, jak se řeší případné spory a jaké jsou termíny pro reklamaci či podobné situace.
Co dalšího musíte pročíst?
Než spustíte facebookovou reklamní kampaň, zjistěte si také zásady pro stránky, skupiny a události, kterých také není příliš mnoho, ale je nutné je znát. Informujte se i o obecných zásadách komunity, abyste se vyhnuli nevhodnému vyjadřování, které by přispívalo k vašemu zablokování.