více v článku...
Pokud zrovna nejste přívržencem docházkových terminálů, existuje jeden spolehlivý moderní způsob, který slouží jako plnohodnotný docházkový systém. Řeč je o aplikaci mobilní docházka. Jak funguje?
Evidujte pracovní dobu prakticky. Přes mobilní telefon!
Moderní docházkový systém mobilní docházka s sebou přináší řadu praktických výhod. Hlavní důvod je ten, že vám k evidenci pracovní doby stačí pouze chytrý mobilní telefon – to znamená žádné terminály ani další zařízení na evidenci pracovní doby. Data z elektronické evidence docházky jsou totiž dokonale synchronizována a zaznamenávána přímo na web či na váš osobní počítač v pohodlí vaší kanceláře.
Mobilní docházka
Jedním z největších a nejpraktičtějších plusů elektronického docházkového systému mobilní docházka je, že díky ní můžete přesně evidovat nejen pracovní dobu zaměstnanců v sídle firmy, ale hlavně také mimo ni. Mobilní docházka tak snadno umožňuje evidenci docházky zaměstnanců i na vzdálených pracovištích či služebních cestách.
Evidence zakázek, úkolů a pohybu zaměstnanců
Možnostmi elektronické evidence docházky zaměstnanců na vzdálených pracovištích či služebních cestách se dostáváme k další výhodě mobilní docházky. Ta totiž dokáže jednoduše zaznamenávat i polohu a pohyb zaměstnanců. Zároveň také zajišťuje evidenci práce na jednotlivých úkolech, zakázkách či vedení knihy jízd. Poskytuje tedy přesné ověření reálné aktivity zaměstnanců ve firmě i v terénu.
Evidence docházky pochůzkářů a řidičů
Mobilní docházka je spolehlivým řešením pro firmy, kde je velký pohyb zaměstnanců a kde se využívají terénní pracovníci. Díky možnostem přesné evidence docházky terénních pracovníků, jejich úkolů nebo polohy je mobilní docházka naprosto vhodná pro stavebnictví a povolání typu pochůzkáři, hlídači, řidiči, pošťáci apod.