Chcete se ještě více zviditelnit na internetu? Využijte PPC reklamu. Možná už je důležitou součástí vašich internetových aktivit, ale třeba ji ještě nevyužíváte, nebo máte jen mlhavou, případně žádnou, představu o ní. Pojďme si ji proto představit.
více v článku...
Co je PPC reklama
Slovíčko „reklama“ si určitě rozebírat nemusíme. Ovšem co se skrývá pod termínem „PPC“? Jde o zkratku z anglického pojmu „pay-per-click“, v překladu platba za proklik. Naznačuje, že při využití tohoto způsobu propagace budete platit pouze, když si na vaše webové stránky uživatel skutečně „klikne“. Neplatíte tak za samostatné zobrazení. Tato forma je efektivnější.
PPC reklama probíhá prostřednictvím PPC systémů. U nás jsou nejrozšířenějšími Google Adwords a Seznam Sklik.
Bylo by škoda nevyužívat uvedený způsob propagace. Přináší totiž mnohé výhody. Mezi ně patří přesné cílení na určitou skupinu uživatelů a díky analytickým nástrojům můžete dobře sledovat návratnost vašich investici. Dalším velkým kladem je snadné spuštění, vypnutí i změnění reklamy. Flexibilně se přizpůsobí vašim potřebám i finanční situaci.
Jak na PPC reklamu
Vytvořit PPC reklamu není obtížné. Ovšem vytvořit takovou, která by vám přinesla kýžený výsledek, už tak jednoduché není. Při její tvorbě mějte na paměti, že musí obsahovat velké množství klíčových slov, být relevantní (přivést opravdu ty správné lidi), mít atraktivitu (výzvu k akci) atd.
Abyste byli skutečně úspěšní, je nutné se této propagaci věnovat soustavně, hodně si o ní zjistit, zkoušet, kombinovat. S rostoucími zkušenostmi se budou zlepšovat i vaše výsledky.
Že na to nemáte čas, nebo chcete kvalitní PPC kampaň hned? Oslovte profesionála. Vhodným tipem je PPC Profits mající mnohé zkušenosti (cca 10 let). Stanovuje reálné, měřitelné a dosažitelné cíle. Získáte další výhody, které vám pomohou k většímu úspěchu v online prostředí.
SEO recicle arrows