Je těžké najít vhodného marketingového specialistu na svůj projekt?

Marketingový specialista může mít různé zaměření. Rozlišujeme zaměření na online a offline svět, může to být tedy produktový specialista, specialista na internetový marketing, SEO specialista, PPC specialista, specialista na sociální sítě, specialista na e-mailing, specialista pro podporu prodeje a tvorbu letákových akcí, eventový specialista.

Specialista se tedy zaměřuje na propagaci společnosti. Monitoruje a následně analyzuje trh, poté ho hodnotí a hledá možnosti nové propagace. Propagace je však široký pojem, člověk si pod tímto pojmem mnoho nepředstaví.

Marketingový specialista má tedy na starost například webovou analytiku, tedy webové stránky. Každý podnik musí mít neustále na vědomí, že webové stránky jsou základ úspěchu a oblíbenosti. Proto je nutné je pravidelně optimalizovat tak, aby obstály v internetových vyhledávačích, je nutné je propagovat díky článkům, které budou na web psány.

Tip redakce:  Ušetřete si cestu do lékárny a nakupujte léky jednoduše online!

Právě to má na starosti marketingový specialista. Starost o webové stránky zahrnuje SEO, což je pravidelná optimalizace pro internetové vyhledávače, dále do jeho revíru spadá i copywriting, tedy psaní textů a plnění webu obsahem, který přiláká dostatečné množství návštěvníků, tedy budoucích klientů. Také do této oblasti spadá i PPC reklama či případně linkbuilding.

Marketingový specialista jako specialista na nápady

Této profesi se jinak přezdívá „specialista na nápady“. Bez něj by firma nebyla tak oblíbená, neustála by obrovskou konkurenci, která na současném trhu opravdu je. Do marketingového specialisty se rozhodně vyplatí investovat, i když mnohé firmy váhají. Investice do takzvaného „markeťáka“ se mnohonásobně vrátí, tím si můžete být jisti.  

Tip redakce:  OTH a Klapeč Libor spouštějí nástroj na správu notifikaci – Notifee.cz

Jak tedy marketingového specialistu najít?

Můžete oslovit agenturu nebo specialistu na volné noze. Pokud vás tedy více zajímá konkrétní specialista s konkrétním zaměřením marketingu, tak je podle toho je třeba vybírat svého markeťáka, která nebude jen specialistou, ale také konzultantem a rádcem. Pokud se bude potřebujete zviditelnit webovou stránku či zvýšit obrat na eshopu, tak hledejte SEO specialistu, který optimalizuje webové stránky, ideálně s přesahem do PPC reklamy, aby dokázal komplexně poradit. Není nic snadnějšího, než si to vygooglovat nebo vybrat někoho ze seznamu marketingových specialistu na www.marketingovy-specialista.cz

Nejste přihlášen. Přihlásit se

Aktuality z domova

Aktuality z domova partner rubriky Zprávy

Aktuální Zprávy

Čerstvé zprávy a události z domova i ze světa. Aktuality ze světa sportu a financí. Novinky v oblasti módy a bydlení. Zprávy aktuálně.

Profi články

Profi články je portál na vydávání Tiskových zpráv. Profi články je zpravodajsky portál společnosti Press Media. info@press-media.cz, profi-clanky.cz

Aktuality Facebook Like Box

Finmag

Finanční zpravodajství. Business News.

NAVRCHOLU.cz

Foto galerie

Přihlásit se | Design DonV optimalizace PageRank.cz