Cestovním agenturám přibyla další konkurence v podobě internetové agentury Findholiday.cz. Ta vstoupila na český trh v dubnu 2015 a již prodává zájezdy do celého světa. Po dlouhé době agentur, které se zaměřují na kvantitu, přináší FindHoliday.cz zcela nový koncept do cestovního ruchu. Jejím cílem je kvalita zájezdů a spokojenost zákazníků. Agentura deklaruje, že bude nabízet zájezdy pouze TOP 10 českých cestovních kanceláří. Jejími kritérii pro tento výběr jsou počet let na trhu, množství zájezdů, šíře doplňkových služeb, reference od lidí z branže a v neposlední řadě spokojenost zákazníků. Místo v tomto výběru není trvalé, agentura bude nabízet zájezdy pouze těch cestovních kanceláří, o kterých bude přesvědčena, že nabízejí nejvyšší kvalitu na trhu. Trvalé místo na serveru nemají ale ani jednotlivé hotely. Hotely, na které si budou klienti opakovaně stěžovat, budou bez milosti z nabídky cestovní agentury vyřazeny.
Tento přístup k prodeji zájezdů je na českém trhu zcela unikátní. Stejně, jako je unikátní vyhledávání zájezdů, které agentura klientům předkládá. Jejím cílem je, aby bylo vyhledávání zcela efektivní a klienti nemuseli trávit hodiny výběrem vhodné dovolené. Díky vyhledávání Findholiday.cz mohou zákazníci selektovat výběr například podle vzdálenosti od pláže, typu pláže, slunečníků a lehátek na pláži zdarma, podle toho zda je hotel vhodný pro děti nebo se jedná o hotel pouze pro dospělé. S vyhledáváním Findholiday, které se bude neustále rozšiřovat, se zákazníci například dozvědí o tom, zda je hotel bezbariérový. Značnou výhodou je také propojení serveru s Tripadvisorem, jehož hodnocení hotelů pokládá agentura za nejreálnější na trhu.
Ačkoliv se agentura teprve rozjíždí, její cíle jsou dlouhodobé. Tím hlavním je změnit trh cestovního ruchu a naklonit ho směrem ke kvalitě.