Vlastníte provozovnu či velký provoz a zaměstnáváte desítky až stovky pracovníků? Jste majiteli malé společnosti s několika zaměstnanci ve vlastních prostorech? Jestliže ano, neměli byste opomenout komplexní opatření vztahující se na bezpečnost práce a ochranu zdraví na pracovišti. Současně by měl být provoz přizpůsobený tak, aby respektoval striktní podmínky požární ochrany.
Tyto dvě oblasti – bezpečnost práce a požární ochrana – jsou v mnohých firmách a provozech podceňovány a ignorovány, přestože jejich opomenutím se společnost vystavuje peněžitým sankcím. Kontrolní orgány udělují postihy v případě nesplnění zákonem stanovených podmínek. Zabezpečení předepsaných standardů bezpečnosti práce a požární ochrany je přitom naprosto jednoduché, stačí se poradit se specialisty v oboru.
Obraťte se na odborníky
Bezpečnost práce je v současné době individuální oblast, na kterou se orientují specializované společnosti. A s požární ochranou je situace naprosto totožná. Každý podnikatel tedy stojí před rozhodnutím, zda svěřit bezpečnost práce včetně kontrol, školení a sestavení vnitřních předpisů do rukou odborníků, nebo bude tyto dokumentace spravovat sám. Je zřejmé, že je mnohem jednodušší přenechat práci expertům, čímž si ve výsledku ušetříte čas i peníze.
Organizace orientující se na bezpečnost práce a požární ochranu má přehled v aktuální legislativě, vyhláškách a předpisech, jež jsou pro každé odvětví specifické. Jednou ze společností, v jejichž kompetenci jsou komplexní služby v oblasti bezpečnosti práce a požární ochrany, je M3 konzult s.r.o.. Její portfolio služeb zahrnuje poradenství v dané problematice, realizaci školení a revizí, zpracování a vedení dokumentace, provádění bezpečnostních auditů, ba i hlídání důležitých termínů. Na půdě s požární ochranou se vám nabízí jednorázová služba i kontinuální poradenská činnost.