Co je to mobilní aplikace e-shopu?

Pokud působíte ve světě marketingu, víte, že mobilní aplikace jsou dnes opravdu mocným marketingovým nástrojem, který se ve svůj prospěch rozhodlo využívat mnoho společností. Dnes tak aktivně vznikají mobilní aplikace muzeí a festivalů, také si své mobilní aplikace nechávají vytvářet na míru obce a města. Zatímco festivaly informují návštěvníky o zpěvácích, kteří na festivalu vystoupí, města zase informují občany o aktuálním dění v místě, kde žijí. Na tom, že české e-commerce praská ve švech má také podíl to, že se vytváří e-shopy ve formě mobilních aplikací.
více v článku...
M-shopy jsou hitem dneška
I když se během koronavirové pandemie registrovalo větší množství nově vzniklých m-shopů, není to žádný aktuální trend. Mít mobilní aplikace e-shopu je dnes zcela běžné a během koronavirové pandemie se řada společností, jež musela mít uzavřené kamenné prodejny, rozhodla ke zmiňovaným m-shopům.
Že stále není jasné, co to m-shopy jsou? Jedná se o nákupní aplikace, které jsou zpravidla dostupné zdarma ke stažení v obchodech Google Play a App Store. Většinou se vyvíjí přesně na míru konkrétnímu operačnímu systému, případně na konkrétní hardware. Až po stažení aplikace a uložení do paměti telefonu mohou zákazníci nakupovat pohodlněji, snadněji a rychleji.
M-shopy nabízí řadu výhod
Že se řada firem rozhodla investovat do vytvoření vlastní mobilní aplikace e-shopu, za tím stojí řada výhod zmiňovaného m-shopu. M-shopy umí zkrátit cestu ke zboží na jedno tapnutí, navíc usnadňují nejen první nákup, ale také ten opakovaný. M-shopy taktéž využívají chytré funkce, díky kterým je nákup daleko příjemnější. Při psaní recenze lze jen oskenovat čárový kód s pomocí fotoaparátu, s pomocí GPS lze zase rychle najít pobočku nejbližší Zásilkovny.
Výhodou m-shopů také je, že posílají užitečné informace mimo aplikaci. Tudíž o novinkách, výprodejích nebo o slevových akcích se zákazník dozvídá formou notifikací, které vyběhnou na displeji mobilního telefonu.