Tisk pozvánek, vizitek, novoročenek a magazínů nelze odkládat
Malé firmy i velké kooperace na konci roku stojí před rozhodnutími, kde, jak a co nejlevněji nechat vyrobit tisk příslušných tiskovin, aby se ke koncovým zákazníkům, klientům, partnerům i zaměstnancům dostaly včas. Nezáleží na tom, zda se tisknou velkoformátové produkty nebo nízkonákladové tiskoviny, ideální je oslovení společnosti, která se vhodným vybráním tisku vejde do napjatých termínů, a to ještě za přijatelnou cenu.
Zákazník ocení kvalitu tištěnou na papíře
Nezáleží na tom, zda jsou zákazníci z velkých měst či malých obcí, každý zákazník je obsloužen ve finanční i časové příčce tak, aby produkty byly navrženy v ideálním formátu, byla zvolena vhodná tisková produkce i následná výroba. Na každém zájemci o tisk a dodej materiálu na místo určení záleží, jakou kvalitu papíru si zvolí, jaké množství požadovaných tiskovin chce a kam mu mají být doručeny.
Plakáty, novoročenky, vizitky, propagační materiály, bannery a velkoplošné tisky – to vše lze ve zkrácené lhůtě vymyslet, vyrobit a komplexně zpracovat tak, aby se koncoví zákazníci necítili být ošizeni, aby byli včas informováni, respektive aby měli aktuální kontakty na konkrétní firmy. Vzhledem k tomu, že se konec roku blíží, je ideální čas na objednávání kalendářů, výročních zpráv a dalšího tisku podstatných zajímavostí. Ne vždy totiž platí, že klienti mají zájem pouze o internetové zpravodajství, novinky přenášené sítí, fotografie z instagramu, reklamu přes facebook. Tisk Plzeň stále vede na poli užitečného informování a poskytování aktuálních zpráv pro lidi, již si libují listováním magazínů – ať už v čekárnách u lékaře, na poště, v bance či doma v klidu u kávy. Nepodceňujte tedy sílu klasického tisku a oslovujte zákazníky či potenciální partnery cíleně.