Pokud chcete na svou firmu poukázat, pokud chcete nalákat klienty nebo připomenout se těm stávajícím, měli byste investovat do reklamy, protože bez reklamy to opravdu nejde. Reklama je v současné době velice důležitá, dostane vás před konkurenci a díky ní vás zákazníci zaregistrují. Pravdou však je, že zejména začínající podnikatelé nevědí, do jaké konkrétní reklamy mají investovat. Existuje totiž několik druhů. Je třeba vědět, jaká reklama je efektivní.
Už dávno neplatí, že nejefektivnější je taková reklama, která je nejdražší. Drahé televizní reklamy se sice vryjí lidem do paměti, to však neznamená, že internetová levnější reklama je méně efektivní. Ta má zase oproti televizní reklamě větší dosah.
V nedávné době jsme se však zeptali, jaká reklama je pro podnikatele dostatečně atraktivní a zároveň efektivní, že do ní investují.
více v článku...
Reklamní předměty zase na vrcholu
I když by se zdálo, že reklamní předměty jsou pasé, podle průzkumu jsou daleko efektivnější reklamu než třeba reklama v rádiu. Do ní se sice stále investuje, ale jelikož rádio už není tak poslouchané jako kdysi, efektivní reklamou jsou skutečně reklamní předměty, které dnes mohou mít mnoho podob.
Už nemusíte dávat tisknout logo na reklamní propisky nebo blogy, můžete natisknout logo na jiné předměty, jako jsou třeba reklamní lehátka, buttony a placky, zapalovače, které mají lidé neustále při ruce, nebo třeba lze udělat reklamní předmět i z multifunkčního šátku.
Internetová reklama je však stále větším hitem
I když lze říct, že reklamní předměty jsou po letech zase na svém vrcholu, internetové reklama je ještě větším hitem, kterému jsou však reklamní předměty v patách. Na internetové reklamě je lákavá hlavně jejich cena a dosah, který je opravdu velký. Konkrétně se tvoří reklamy hlavně na sociálních sítích, ale také se píší PR texty nebo si firmy umísťují bannery na navštěvované webové stránky.