PUBLIC RELATIONS PR

více v článku...

PUBLIC RELATIONS PR

S narůstající konkurencí musí podniky stále více a intenzivněji bojovat o své zákazníky a
odlišit své produkty a služby od ostatních. Nejčastěji se tak děje pomocí reklamy, která se snaží změnit nákupní chování spotřebitele tak, aby se rozhodl právě pro určitou značku.

PUBLIC RELATIONS PR

V poslední době se však hovoří o tom, že dobu reklamy střídá doba, kdy užívanějším
nástrojem k ovlivnění nákupního chování spotřebitele budou public relations. „Novou značku nemůžete uvést na trh pomocí reklamy, protože reklama není důvěryhodná. Můžete ji uvést pouze pomocí public relations, které vám umožní komunikovat vaše sdělení nepřímo pomocí třetí strany, především pomocí médií.“ popisují nové trendy v oblasti komunikace manželé Riesovi.

Tip redakce:  Public Management

PUBLIC RELATIONS PR

PR zde označují jako důvěryhodné na rozdíl od reklamy, jelikož veřejnost si stále
více uvědomuje skutečnost, že reklama je zaplacená a stávají se vůči ní skeptičtí. U PR
takový pocit nemají, důležitá pro ně je přítomnost třetí strany, pomocí které se dostává
komunikované sdělení k veřejnosti. Každá marketingová kampaň na podporu nové značky by měla začít vytvářením publicity a až poté, co je dosaženo cílů v oblasti PR by se mělo přistoupit k reklamě, která se postará o udržení značky zavedené právě pomocí publicity.

PUBLIC RELATIONS PR

Kometáře uzavřeny

Aktuality z domova

Aktuality z domova partner rubriky Zprávy

Aktuální Zprávy

Čerstvé zprávy a události z domova i ze světa. Aktuality ze světa sportu a financí. Novinky v oblasti módy a bydlení. Zprávy aktuálně.

Profi články

Profi články je portál na vydávání Tiskových zpráv. Profi články je zpravodajsky portál společnosti Press Media. info@press-media.cz, profi-clanky.cz

Aktuality Facebook Like Box

Finmag

Finanční zpravodajství. Business News.

NAVRCHOLU.cz

Foto galerie

Přihlásit se | Design DonV optimalizace PageRank.cz