Prodejní strategie podniku

Prodejní strategie podniku

Prodejní koncepce tak představuje prodej produktů a jejich rozšíření pomocí různých strategických nástrojů.

Strategický marketing může dosáhnout svých stanovených cílů, pouze pokud správně odhadne přání i potřeby zákazníka na prodejni strategie podnikucílovém trhu. Musí rovněž potřeby zákazníka uspokojit mnohem lépe než konkurence.

Konkurenceschopnost by se dala vyložit, jako schopnost úspěšně „soutěžit“v tržním prostředí. Jde o schopnost organizace, která produkuje hodnoty. Spotřebitelská strategie je zaměřená na výzkum poptávky trhu a uspokojování zákazníka, nikoliv na výrobní možnosti společnosti.

Prodejní strategie podniku

Cílem marketingové strategie je zaměřování se na plnění prioritních cílů podniku: zisk, obrat, podíl na trhu.

Integrovaná marketingová strategie představuje koordinaci všech činností, které jsou propojeny s výrobou zboží a služeb: marketingova strategie podnikuvýzkum a rozvoj, výroba, vývoj výrobku, financování, marketing, kontrola a jiné.

Strategie společenského marketingu je zacílení na řešení aktuálních etických, sociálních, environmentálních problému společnosti. Strategie společenského marketingu má celkem dvě tváře: sociálně ekologická koncepce a sociálně etická koncepce.

Prodejní strategie podniku

Marketing dále může rozdělit na vztahový, interní, integrovaný a společensky zodpovědný. Cílem strategických kroků jsou budoucí výsledky a ty se odvíjejí od poslání podniku.

Ing. Vítězslav Kotík, MBA

3 komentáře od “Prodejní strategie podniku”

Kometáře uzavřeny

Facebook Like

Foto galerie

TOPlist

NAVRCHOLU.cz

Přihlásit se | Design DonV optimalizace PageRank.cz