PR článek jako partner pro úspěšné podnikání

PR článek je významným marketingovým nástrojem sloužící k podpoře výrobků či služeb, prezentaci firmy nebo představení čehokoli, co je dost zajímavé pro firmu či prodej. PR článek je tajnou zbraní marketingu.  Je-li mu věnovaná dostatečná pozornost a zpracování, stává se z něj významný obchodní prvek.  Jeho úroveň se odvíjí samozřejmě od kvality tvůrce, stejně tak je i podstatná role zadavatele, který musí vědět, co chce článkem říci a kdo bude jeho cílová skupina. Zadavatel musí předat všechny dostupné a potřebné podklady textaři ke zpracování. A snaživý copywriter dodá jako svou přidanou hodnotu i další relevantní informace.  PR článek lze využít snad na jakékoli téma. Nejpodstatnější je vědět, o čem chci psát, jak to napíšu, aby se to stalo PR bestsellerem mé cílové skupiny a kde se čtenáři, potenciální zákazníci, pohybují, abych jej umístil na správných stránkách. Specifikaci cílové skupiny, pohlaví, vzdělání, věk a koníčky, není radno podcenit, jinak by se mohlo stát, že i sebelepší PR zůstane nepřečten, pokud text o mořských rybách bude umístěn na webu pro fotbalové fanoušky.

Tip redakce:  Proč je PR článek důležitý pro klienty

více v článku...

Náležitosti PR článku

PR článek musí mít hlavu a patu, nesmí být příliš dlouhý a musí vypadat lákavě. Je možné jej doplnit odkazy na články podobného zaměření, vhodné je vložit i zajímavou fotografii. Jednoduše tak, aby i zarytý odpůrce čtení na něj zvědavě nakoukl a začetl se. PR článek by měl splňovat:  pozornost, zájem, touhu a akci. Pozornost musíme ve čtenáři vzbudit ideálně již nadpisem, nejpozději v prvních dvou větách, kdy se nenásilnou formou čtenář dozví něco nového, zájem o nabízený produkt či informace i s možností zúčastnit se nabízené akce nebo registrace, dozvědět se unikátní informace, které doposud neznal i možné pikantnosti ze zákulisí firmy, čímž vzrůstá touha a potřeba po tak dokonalém produktu a potom přichází samotná akce, nákup popisovaného. A je-li čtenář ideální cílovou skupinou, je právě na cestě stát se zákazníkem.

Tip redakce:  Jednoduchý a přehledný rezervační systém pro fitness centra a další sportoviště

Co dokáže dobrý PR článek

PR článků není třeba se bát. Jen je nutné jim poskytnout potřebnou péči a důmyslného textaře a ony se nám odvděčí novými zákazníky, větší návštěvností našeho webu a radostí z dobře odvedené práce.

Publikace PR ČLÁNKŮ na zpravodajských webech nebo prestižních life style magazínech.

Seznam webů pro publikaci tiskových zpráv, komerčních článků a PR článků najdete zde

Kontaktujte nás na emailu info@press-media.cz

Redakce Press-News.cz

Doporučuje další zajímavé články na mediích

Copywrighter.cz

Promo-clanky.cz

SEOlaborator.cz

Nejste přihlášen. Přihlásit se

Aktuality z domova

Aktuality z domova partner rubriky Zprávy

Aktuální Zprávy

Čerstvé zprávy a události z domova i ze světa. Aktuality ze světa sportu a financí. Novinky v oblasti módy a bydlení. Zprávy aktuálně.

Profi články

Profi články je portál na vydávání Tiskových zpráv. Profi články je zpravodajsky portál společnosti Press Media. info@press-media.cz, profi-clanky.cz

Aktuality Facebook Like Box

Finmag

Finanční zpravodajství. Business News.

NAVRCHOLU.cz

Foto galerie

Přihlásit se | Design DonV optimalizace PageRank.cz