Jak získat zpětné odkazy?

Aby se váš web či eshop objevoval vysoko ve vyhledávačích, je potřeba mít kvalitní zpětné odkazy. Lze je získat různými metodami. Nejznámější jsou PR články, koupě odkazů či jejich výměna.

Registrace do katalogů

Zpětné odkazy získávat tímto způsobem je pro mnoho SEO masterů již zastaralý způsob. Registraci do katalogů lze využít především pro nové weby. Odkazy v katalogu mají sílu jen po určitou dobu, nejčastěji jen po dobu, kdy je odkaz na hlavní stránce katalogu.

Zpětné odkazy

PR články a recenze

Pro zpětné odkazy je vhodné využívat především tématické weby. Své PR články můžete umístit také na veřejné blogy, případně na komunitní weby, které mají svůj blogovací systém. Vy tam pak přidáte články dle pravidel blogu.

Zpětné odkazy z komentáře

Zpětné odkazy si můžete přivést také z diskuzních fór, kdy povedou z komentářů. V minulosti šlo u komentářů získat pouze nofollow odkazy, dnes je běžné i dofollow. Využívat můžete nejrůznější diskuzní poradny, oborové weby. Okomentujte článek mezi prvními a získejte návštěvníky.

Zpětné odkazy z inzerátů

Zpětné odkazy lze získat také díky inzerátům. Využívat můžete placenou i neplacenou inzerci. Inzerát se nemusí zakládat na pravdě, podstatný je odkaz na váš web. Přivede vám dostatečný počet návštěvníků.

Linkovací systémy

Pro zpětné odkazy existují i linkovací systémy, které vám přinesou slušnou návštěvnost. Na těchto webech lze propagovat i MFA weby, kde nemáte příliš vhodné články. Stačí udělat pár zvláštních článků s tématickým a lákavým zaměřením.

Použijte i sociální sítě

Zpětné odkazy lze využívat především na Google. Vliv na sílu stránky může mít i to, jak moc jsou vaše stránky sdíleny na sociálních sítích jako je Twitter či Facebook.

Redakce Press-News

Doporučuje další zajímavé články na mediích

SEOlaboratoř.cz

eKompetence.cz

StyleMag.cz

Kometáře uzavřeny

Facebook Like

Foto galerie

TOPlist

NAVRCHOLU.cz

Přihlásit se | Design DonV optimalizace PageRank.cz